semalam ari terakhir kite bersuke ria...
yela, pasni dah kene pose sebulan...
kene la tahan sikit diri n kuatkan iman kite nie sikit...
semalam gak aku kuar berjimba2 ngan my GF...
just jalan2 around ALOR SETAQ je...
bukan Alor Setaq k..Alor Setar...
bahase melambangkan budaya bahasa kite...hehehehe...
antara tempat2 yang kitrg ase menarik kat Alor Setar+kitrg dah g:
-pekan rabu
-menara Alor Setar
-muzium padi
-rumah kelahiran Dr.Mahathir
-rumah merdeka
-Masjid zahir
-muzium diraja Kedah
in term of tempat makan die...
aku pon x tau nak suggest pe...
cz semalam kitrg memang malang sngt...
memang bukan rezeki ktrg kot...
coz 1 pon makanan yang kitrg makan...
dari pagi-petang...
sumer nyer kurang sedap+meyakitkan perut je de lah...
huhuhu...
so,kalo nak makan...
memang kene tanyer mereka2 yang pakar disekitar tempat 2 k...
.
.
.
nampaknyer esok dah start pose...
ase seronok lak bile dah masuk bulan pose ni...
yela,dalam bulan ni je lah kite makin senang nak uat amal kebaikan...
+ melatih diri nak tahan dari godaan nafsu2 makan...
huhu...
conform sedap2...
actually bulan pose ni bagus jugak tuk kite...
dapat sihat kan badan tau...
untuk mereka2 yang de masalah berat badan pon...
leh amik kesempatan ni tuk berdiet skit...
tapi niat 2 kene betul...
bukan berpose untuk kurus...
tapi untuk sihat dan kerana suruhan ALLAH...
memandangkan syaitan2+antu2 sumer dah kene ikat...
mesti makin senang kite nak tahan sumer godaan2 kan...
so,bagi mereka2 yang merokok pon leh try stop time2 ni...
kot2 leh tul2 stop smoking ker...
kan bagus 2.. =)
therefore...
semperne masuknyer bulan baik...
hari baik...
bulan pon baik...
nak ucap:
"....SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK..."
x mau ponteng2 k...
tuk kami2 kaum hawa ni x pe...
bersebab...
hehhehehe...
ok...
nite...
.
.
.
- GOSSIP+FOOD=FASTING -
SAY YES TO FASTING!!
BERITA BAIK
*yeay..mate ku udah baikkk!!!yahooo~
(*^_^*)
nuffnang_bid = "51e450f3dfbd24fed8669e60ead4bf9c";
document.write(' ' );

No comments:
Post a Comment