eden ni haaa selalu tengok blog orang lain...
kadang2 seronok je tengok...
kretiviti penulisan dorang...
cerita dorang...
informasi2...
n idea2 yang dicurah2kan dalam blog 2 sendiri...
:contoh:
+
tapi bile tengok blog sendiri...
hurmmmm...
hampehhh...
agaknyer cam 2 la orang yang datang blog nie ase...
mesti rase macam nak bace tak nak bace je kan...
='(
.
.
.
one of my friends penah tanye...
ape tujuan saye buat blog nie...
& at that time...
terpikir sejenak...
maybe saje2...
sekadar mengisi mase2 lapang...???
re u sure???...
asenyer mase lapang pon bukan update entry pon...
so???...
nak famous???
motip????...
nooooo!!!
I'm not & don't want to be famous...
"saye pemalu orangnyer tau..."
yeah right...(sigh..huh)
heeee...
then???
setelah berkurun abad pikir jawapan...
& now i know the reasons...
even I'm not a good blogger like others bloggers...
tapi saye sememangnyer suke menaip...
mendekatkan diri dengan komputer...
kalo sehari tak bukak komputer...
memang tak sah!...
+
berkongsi cerita...
tentang ape saje...
tapi...
bukan bercerita gosip2 ke...
rahsia2 orang ker...
coz bende2 2 sume not in my field...
& eden sendiri pon tak pandai nak teroka gosip2 orang nie...
tak ade bakat!!...
seriously!!...
tapi kalo cerita tentang diri sendri...
& pe yang berlaku di sekitar,sekeliling,serata merata...
boleh laaa~~~...
but...
maybe tak sumer akan suke cara penulisan saye nie...
i know...
but this is me...
the real me...
and always be me...
so,nak tak nak...
kene terima lah yea...
kalo rase tak mampu nak bace blog nie...
its okey...
setiap orang ade pendapat masing2...
=)
by the way...
I'm try to improve my skills in writing...
so,maybe blog ni boleh jadik salah 1...
tempat tuk perbaiki dalam ape jua, segi & perkara sekalipon...
so,any opinion or suggestion...
dialu2kan...
TQ =)
.
.
.
"buah rambutan diluar pagar...
ambik galah tolong sambutkan...
saye budak baru belajar...
kalau salah tolong tunjukkan.."
Y(=^_^=)Y


















